"DUDE, SHE JUST CALLED YOU ALCOHOLIC!"- "OH,HELL NO! HOLD MY... HAHA JUST KIDDING, DON'T TOUCH MY VODKA''

Heljen har varit galet nice! :D
Igår var alla glada säkerhestvakter i skolan och höll ordning på öppet hus, gick sedan in till Julia och fixa lite "stassgotta". Hem en sväng och sedan iväg till Julias där redan Timppa, Robban, Oskar och Linus var.
Kvällen var helt klart en av de bättre och efter ca 1h (?) sömn var vi på G ijen. Pojkarna for och äta och jag och Julia lämna på soffan en stund innan vi gick in till centrum en sväng för att konstatera att soffan var mycket bättre plats att vara på idag :D
Mamsen kom och hemtade mig och vi for till stallet, nu ska jag hoppa i duschen och sedan får jag förhopningsvis sooova!
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0